kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-07-04 - S�ndagstr�tt

Jag f�rs�ker dra ner p� tempot lite nu, och Scooby kom hem i morse med specialleverenas. Dags att f� rutiner igen. :-)

MIn dygnsrytm �r helt �t skogen. N�r jag legat en halvtimme utan att somna i g�r kv�ll s� h�mtade jag stereon och spelade Gyllene Tiders nya Finn fem fel (tre g�nger p� raken, men jag somnade inte �nd�). Trots att det �r en alldeles ny skiva s� var den som en tidsmaskin, massor av drygt tjugo�riga minnen ploppade upp. Den d�r j�ttelika sanyo-bandspelaren jag hade n�r jag var 12, det orangegula fj�llt�ltet som jag bodde i hela somrarna...

Nu nynnar jag "underbar, underbar, underbaaaaar" titt som t�tt. Om s�dana saker som man spelar vid s�ngdags fastnar s� bra, varf�r g�r inte spansk konversation det? Jag borde l�na de d�r banden igen f�r b�ttre s�mnmedel har jag aldrig tr�ffat p�.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck