kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-06-02 - Utr�ttat

H�r har producerats:

- nya gardinl�ngder med omtag till sovrummet (ljusgula med r�da rosgirlanger, mycket romantiskt)

- ny rullgardin till sovrummet (r�dvitrandig, gammaldags med rundstav och sn�re ist�llet f�r s�n modern med fj�der)

- tv� tredjedels gardin till vardagsrummet (enkel vit kappa, det tog slut p� veckband efter 5 meter och den ska vara 8,5 m)

- fyra l�dor med lock till Bs spel (passar DVD, det g�r 20 askar i varje l�da, och de �r kl�dda med samma gr�na tapet som i sovrummet)

B har monterat ihop tv-b�nken som jag ritat (den blev j�ttebra), och n�r han hade farten uppe s�gade han dessutom till b�nkskivan som ska vara i vardagsrummet.

Jag har k�pt och planterat nya v�xter i balkongl�dan. Det blev sex sm� violer och tv� r�da sommarflox, och s� de tv� margueriterna som inte var helt d�da �n. Margueriterna och floxen kommer att d� om det blir en k�ldkn�pp, men d� k�per jag helt sonika nya. Nu �r det slut p� h�nsmammeriet.

I kv�ll har jag dessutom gjort en sak som jag skjutit upp och gruvat mig f�r i ett halv�r. Jag r�knade med att det skulle ta �tta timmar men det tog tre. N�r ska jag l�ra mig att inte skjuta upp saker?!!



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck