kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-05-28 - L�gesrapport

Av margueriter och lobelior �terst�r bara torra, bruna blad, hemmet �r r�rigare �n n�nsin, den sista mj�lken �r glottrig, sm�ret �r slut, br�det �r slut och katterna �ter sin s�ndagsmiddag (tonfisk) redan till fredagsfrukost. Sj�lv fick jag till frukost en banan som var i stadiet precis f�re komposthinken.

S� blir det n�r butikerna inte hunnit �ppna innan jag far, och �r st�ngda sedan l�nge n�r jag kommer hem. Jag kunde f�rst�s ha k�pt en liter mj�lk p� macken men det har jag inte i huvudet efter ett arbetspass p� 14-20 timmar.

Kroppen �r tr�tt och tanken �r seg, men jag �r ganska n�jd �nd�.

I helgen ska jag vara ledig, fylla p� f�rr�den och r�ja b�de hemma och kanske lite p� tomten. Vi har pratat om att g�ra en blomsterbers� med alla bloml�kar som K och jag impulsk�pte p� tr�dg�rdsm�ssan f�r n�gra veckor sedan. De m�ste hur som helst i jorden snart innan de f�rst�rs.

Ha en trevlig pingst!



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck