kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-05-15 - Mitt i r�ran

Har flyttat f�rdigt och st�dat kontoret med n�st intill tandborste. Vilket pill med triljoner utsirningar p� allt fr�n d�rrsocklar till kakelkransar! Jag ska dit i morgon med en flaska m�ssingputs till kakelugnens luckor samt l�mna tillbaka nyckeln, sen �r min kontorstid historia.

H�r hemma har jag bara n�dtorftigt gjort g�ngar mellan alla kassar och m�bler. B tittade f�rundrat ut �ver r�ran och ifr�gasatte om alla dessa grejer verkligen kommer att f� plats. Jag f�rs�krade honom att det g�r de, jag har m�tt noga. Men huuu innan allt �r d�r det ska...

I morgon ska vi fira papsen som fyller �r. Om sv�rfar kan t�nka sig att vara hundvakt n�gra dagar s� tar vi sv�ngen f�rbi d�r p� hemv�gen. Annars m�ste Scooby sitta i bilen i tv� dagar medan jag jobbar i grannkommunen, och d� l�r han v�l f� ett nerv�st sammanbrott.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck