kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-04-28 - Sk�nt gr�nt

Nu har vi tapetserat, och jag �r n�jd med b�de tapeten och b�rden. Trots alla timmars spacklande l�mnade mitt underarbete en del att �nska, man ser skarvar och sm� "gruskorn" h�r och d�r nu n�r morgonsolen obarmh�rtigt v�ller in genom det tomma f�nstret, men jag tror inte att det m�rks sedan n�r gardiner, krukv�xter och m�bler kommer p� plats. Det blir nog inflyttning f�rst i morgon f�r jag har lite pill med golvlisterna kvar.

Jag fick n�gon liter tapetklister �ver och tror kanske att jag ska anv�nda det till matchande l�dor av skokartonger och tapetspill �t B:s spelkassetter. Dessutom ska jag sy nya gardiner till sovrummet, och ett insynsskydd till balkongen, och g�ra en rullgardin, och... Hm. B�st i alla fall att b�rja med kartongerna. Tapetklister kan surna och det �r inte kul, det vet jag efter ett misslyckat papier mache-bygge f�r l�nge sen.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck