kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-04-26 - Fyndat

Hm, jag ber�ttade ju inte det i g�r, men det har visat sig att Scooby har oanade talanger som d�dgr�vare. Alla katternas sm� mordoffer l�gger han beslag p� och gr�ver omsorgsfullt ner i mommas potatisland. �ven om man missar sj�lva akten s� ser man att han gjort sin plikt p� den lilla jordh�gen han har p� n�san efter�t. Katterna verkar inte n�mnv�rt uppr�rda �ver hans tilltag, de g�r in och �ter konservk�k ist�llet. Och jod�, precis som folk g�r de in f�r att g� p� toaletten ocks�. Skita utomhus kan man ju inte g�ra, nej.

I eftermiddags skulle jag bara in p� �oB f�r att k�pa en tapetskarvrulle och en bred limpensel men kom d�rifr�n med en kasse grejer f�r 500 kronor. Jag hittade en 100 cm l�ng st�llinjal (bra till tapeter, tyg och passepartouter, en s�n m�ste man ju bara ha), glykol och spolarv�tska till bilen, en abnormt bred aluminiumkratta och tv� rullar sops�ckar till projektets vildvuxna tr�dg�rd, 50 liter blomjord till krukv�xterna, tio burkar tonfisk till husdjuren, en ny bromsvajer till cykeln och s�kert ett dussin andra sm�grejer. Jo, j�ttebilligt alltihop men sammantaget blir det ju en massa pengar i alla fall?

F�r �vrigt nyser och snyter jag mig fortfarande. *fr������s*



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck