kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-04-18 - Fr�n ovan

Jag har l�rt mig tv� saker om takm�lning: man ska st� i r�tt vinkel i f�rh�llande till det infallande ljuset f�r att se var man m�lat (annars kan man missa fl�ckar...), och man ska inte g� tillbaka och "b�ttra" ett h�rn som man m�lade f�r en halvtimme-timme sedan (f�r d� kan putsen ramla ner...).

I veckan blir det golvl�ggning. Jag hade egentligen t�nkt tapetsera f�rst men mamma har inte tid nu. Fast det spelar ju ingen roll. Golvet ska l�ggas. Nu l�gger vi det f�rst. Sen tapetserar vi. (Eller troligare blir det s� att jag l�gger golvet. B skulle hj�lpa till att spackla i fredags. Han stod ut i tio minuter...)

V�ra nya f�t�ljer har kommit till stan. Budfirman har l�mnat ett meddelande p� min telefonsvarare men jag m�ste ha f�tt fel nummer, det �r aldrig n�n som svarar d�r.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck