kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-04-02 - Stuvning

Grabbarna (B och Scooby) har �kt till sina kompisar i �s, och jag har f�r ovanlighetens skull lust att riva och slita i hemmaprojektet! K�ksmattan �r redan hoprullad och utburen i hallen. Nu ska jag stuva in vardagsrumsm�blerna i k�ket. Ett tag fram�ver f�r vi klara oss med en etta med kokvr�... N�r vardagsrummet �r klart (men innan f�t�ljerna kommer) flyttar vi in s�ngarna fr�n sovrummet s� att jag kan m�la taket och tapetsera d�r.

Det verkar som jag har lyckats hyra ut kontoret, men jag r�knar det inte som s�kert f�rr�n jag sett namnteckningarna p� kontrakten. Utflyttning sker prelimin�rt i maj n�gon g�ng. Det passar bra. D� kan jag r�ja h�mningsl�st h�r hemma medan jag fortfarande har den relativa ordningen p� kontoret att fly till.

Nej, det h�r duger inte. Nu m�ste jag s�tta ig�ng med mitt 3D-pussel i fullskala ute i k�ket. :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck