kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-03-31 - Typ off liksom

Ah, jag vet inte.

Jag framf�rde beskedet om hyran och bredbandet och han sa att han skulle �terkomma s� snart som m�jligt. Beh�ver jag s�ga att det inte h�nt �n? I morgon ska jag s�tta in fler annonser.

B v�ntar ot�ligt p� ett paket som skickades i fredags. Har det kommit bort?

Det k�nns s� f�r mig ocks�. Jag v�ntar, v�ntar, v�ntar. Helt idiotiskt, jag kan g�ra en massa saker medan jag v�ntar men jag sitter h�r i soffan och v�ntar. P� inspiration, lust att g�ra n�got, beslutsamhet, ork att genomf�ra det och ... Ja, jag vet inte.

Det �r dags att ta tag i livet igen.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck