kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-03-14 - Bulltjuven

Sv�rfar ville komma p� fika i dag s� jag tinade upp hembakta pepparkaksmuffins �t herrarna innan jag drog iv�g p� m�ten. N�r jag kom hem n�gra timmar senare snodde Scooby en av de tv� �verblivna muffinsarna fr�n det obevakade k�ksbordet, med motiveringen att han minsann inte f�tt n�n f�rut.

Sen snodde han dessutom min halv�tna muffin som jag lagt ifr�n mig intill datorn p� soffbordet, medan jag satt bredvid. Jag blev s� paff att jag knappt kom mig f�r att protestera. Han har aldrig knyckt fr�n borden s� att jag sett det f�rut. �r mina pepparkaksmuffins oemotst�ndliga eller �r det trots�lder p� g�ng?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck