kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-03-10 - I snurren

�h vad jag gillar postens paketsp�rningsservice. Adlibris har integrerat den i sin best�llningstj�nst, s� jag kan logga in och f�lja mina best�llningar steg f�r steg. �n �r den inte behandlad, nu �r b�ckerna packade men inte registrerade hos Tomteboda - oj, redan i �nge, i morgon f�r jag avin. Det blir liksom ett mer strukturerat l�ngtande... :-D

I dag hade jag laddat till t�nderna f�r en mastodontdag med m�nga �renden, men s� pl�tsligt �ndrades planerna och jag fick flera timmar �ver. Precis i den vevan ringde en v�n och beh�vde prata av sig. Fr�n att ha st�tt med en sko p� foten och en halv�ten lunch i handen skulle jag lugnt sitta ner i soffan och v�nda p� alla m�jliga perspektiv. Efter det gick luften ur mig. Nu m�ste jag nog sova lite middag. F�r snabb nedvarvning f�r ofta den effekten.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck