kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-02-26 - Spekulanter

I morgon ska jag visa kontoret f�r en kille. Smart av mig att l�gga ut en massa bilder och information p� webben. Jag ser p� statistiken att det varit en del d�r, och sedan beh�ver jag bara prata med de som fortfarande �r riktigt intresserade. Spar mig en massa telefonsamtal.

Det var likadant n�r mammas l�genhet skulle s�ljas. D� gjorde jag en l�jligt detaljerad sida med 20 bilder, skalenlig ritning, beskrivning av ytskikt och allt. Det var kn�pptyst i tv� dagar medan bes�ksr�knaren rasslade iv�g l�ngt �ver 60 bes�k. Sen ringde en kille och k�pte den tv�rt av. Han f�rs�kte inte ens pruta.

Den h�r killen som ringde om kontoret verkar ocks� mer eller mindre ha best�mt sig, han fr�gade hur fort vi kunde skriva kontrakt - men jag tyckte att han kunde komma och titta f�rst... :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck