kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-02-10 - Tre snabba

uno, due, tre, quattro, cinque, sei, sette, otto, nove, dieci ...

I dag har jag l�rt min kompis att r�kna till tio p� italienska. F�r tjugo minuter sedan kunde jag det inte sj�lv. N�tet �r fantastiskt.

Bokreakataloger har kommit och studerats noga, men lyckligtvis inte v�ckt n�gra starkare habeg�r. Jag forts�tter samla p� mig fack och flum men l�mnar sk�nlitteraturen d�rh�n. Det finns n�gra pocketb�cker i hyllan ifall suget skulle komma.

Scooby �r hos momma igen. Hon var h�r i dag och han ville s� g�rna f�lja med n�r hon skulle g� s� d� fick han det, fast jag inte ska g�ra n�t s�rskilt. K�nns lite konstigt. �r det s� h�r sm�barnsmammor k�nner n�r de f�r barnvakt f�r att g� p� krogen?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck