kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-02-07 - Haveri

Aaah. Vad sa jag i g�r, och vad g�r jag i dag? Ingen sj�lvkontroll...

Har varit p� lokalt positivitetsarrangemang. Hoppas verkligen att det var mer fart de tv� f�rsta dagarna f�r i dag k�ndes det verkligen avslaget och jag tyckte lite synd om m�nniskorna som slitit f�r att f� ihop allt. Jag gick dit f�r tre programpunkter. Den f�rsta (G�ran Gudmundsson som ber�ttade hur och varf�r de skapade Gysinge Centrum f�r byggnadsv�rd) var bra men de andra tv� ... tja, de kom aldrig? Ingen visste n�t, de som skulle visa och ber�tta var bara inte d�r. Jag v�ntade en timme och sedan gick jag. Snopet.

En annan som inte �r helt n�jd i dag �r B. Han k�pte en skoter i g�r eftermiddag, och n�r de lastat av nyf�rv�rvet besl�t de sig f�r att �ka och tanka. B hann k�ra en halvmil innan skotern b�rjade l�ta konstigt. I dag drog de in den i garaget och konstaterade att motorn skurit. D� kan man h�lla sig f�r skratt.

Nyfikna bes�kare i garaget kommenterade att mattan inte s�g n�got vidare ut, och sj�lv har jag lovat laga dynan som �r trasig. Hittills tycker jag nog att det verkar som att jag gjorde en b�ttre aff�r.

Vovven slaggar djupt i soffan. Han har varit p� landet i dag och rasat av sig med draghunden Fari och en ny bekantskap, lilla hundtjejen Tekla. Tekla blev s� f�rtjust i Scooby att han till slut blev tvungen att riva ifr�n ordentligt �t den efterh�ngsna och pussgalna bruttan... :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck