kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-01-04 - P� sp�ret

Jag har l�st och j�mf�rt skoterannonser ett tag och i dag gjorde vi en turn� f�r att titta p� tre noga utvalda objekt. Det �r mamma och jag som ska ha den, men vi kan inget om dylika apparater s� B och B f�ljde med som experter. Lite roligt tyckte jag det var att de hummade positivt f�rv�nat �ver alla tre. "F�r att vara en s�n, s� �r den ju riktigt bra..."

Och nu har jag hastigt och lustigt bokat en skoter! En urgammal Yamaha med elstart, mycket l�ttstartad och sympatisk maskin. Vi h�mtar den p� tisdag och s� ska den mellanlanda f�r rutinservice i Bs verkstad. N�sta helg blir det �vningsk�rning p� l�gdorna d�rhemma. F�rhoppningsvis f�r vi inte anv�ndning f�r sn�skorna. ;-)

Tyv�rr saknar den back, s� vi grunnar som b�st p� var vi ska ha den f�r att slippa sl�pa den ut; det s�g annars r�tt tungt och otympligt ut. Dessutom m�ste vi komma p� ett bra g�mst�lle f�r nyckeln. Inget ont om min bror men jag �r gladast om han inte kommer �t att peta p� nyf�rv�rvet.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck