kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-12-16 - Lassie

Jag fick jobbet! - och l�fte om mer ifall det h�r faller v�l ut. De blev mycket n�jda med min presentation. Jag har inte r�knat p� jobbet �n men det �r ganska stort, och det kanske faller ut lite till en v�n ocks�. *vinkar till G* :-)

Nu �r klockan efter midnatt och jag �r stuptr�tt, s� det f�r bli nattinatt snart. M�ste bara f�rst ber�tta om det h�r med n�tverk och kontakter - jag p�mindes ju om att jag har ett att v�rda n�r jag l�ste turboken.

N�r jag checkade in i morse var jag bland de f�rsta, s� jag satte mig vid ett tomt bord. Snart kom riksdagsledamot tillika partiledarkandidat CSJ och satte sig p� stolen mittemot, och lite senare partikamraten MLN som har ett flashigt EU-uppdrag. CSJ var citerad p� sidan tv� i Dagens Industri s� jag visade det men duckade sedan snabbt ner i tidningen igen. N�sta g�ng jag tittade upp fick jag syn p� n�ringslivschefen ML som stod och trampade i h�rnet intill. Jag erbj�d den sista stolen vid bordet. Strax kom en f�retagare f�r att h�lsa, och de b�da kommunalr�den PS och JN som jag �r ytligt bekant med. Men jag duckade ner i tidningen och pratade inte mer �n n�dv�ndigt med n�n av dem. Nej, jag ville inte. N�tverksv�rdandet f�r v�nta till en annan dag.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck