kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-12-10 - Jobbresa

En av mina tidigare uppdragsgivare har rekommenderat mig f�r ett jobb i Stockholm, men nu vill den nya uppdragsgivaren f�rst titta p� mig f�r att se om jag duger. Allts� m�ste jag �ka till kungliga hufvudstaden p� vinst och f�rlust.

Ska jag d� �ka t�g eller flyg? Billigast eller bekv�mast? Tidigt, sent eller dagen innan - och var ska jag i s� fall bo? �r det n�got jag t�nkt som jag borde passa p� att boka in? Kan jag rentav g�ra n�t annat som betalar biljetten? Ska jag fika med C eller syrran? Nej men, nu blev det fel igen: SAS bokning p� n�tet �r under all kritik! och hos SJ kan man inte boka liggplats. Jag f�r spunk.

Och s� den eviga fr�gan: var ska Scooby vara under tiden?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck