kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-11-18 - Hemma igen

Det �r l�ttare att st�lla om den inre termostaten fr�n minusgrader till +20 grader �n tv�rtom, kan jag s�ga.

Macro demonstrerade genom att bara h�lsa p� B n�r vi kom in, men efter en stund kunde han inte h�lla sig l�ngre (eller s� tyckte han att han f�tt fram sitt budskap) f�r jag fick ocks� gos... :-) Hunden blev glad att se mig, lagom glad, han sa inte "herregud hur kunde du l�mna mig h�r nu ska jag aldrig sl�ppa dig ur sikte bara s� du vet!" utan mer "�h, hej mattis, kul att se dig, jag har haft det j�ttebra". Och jag hade inte beh�vt oroa mig, han ville f�lja med oss hem och han har varit en liten �ngel s� han f�r g�rna komma tillbaka till farmor & farfar p� "kollo" igen.

Nu �terst�r allt grovjobbet. Packa upp v�skan, tv�tta kl�der, skura kattl�dorna, vattna blommorna, st�da, diska... Sen vill jag ju g�rna kn�pa ihop reseber�ttelsen och visa bilderna. Men jag �r ledig i morgon ocks�.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck