kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-11-04 - Tre l�nkar

Jag beh�ver nya vinterskor och ett par handskar/fingervantar. Ist�llet k�per jag skivor p� www.cd-wow.se. H�pnadsv�ckande att de kan vara flera tior billigare trots att skivorna skickas en och en, och m�jligen rent av fr�n Storbritannien..? (eller var de nu kommer fr�n, international shipping verkar det vara i alla fall).

Det �r jag i ett n�tskal. Veta vad men g�ra annat.

Jag f�ljer v�derleksrapporten fr�n Azorerna via Aftonbladet. Cirka 20 grader men regn hela den h�r veckan. Hoppas det blir n�gra dagar med uppeh�ll n�sta vecka.

Tja, och sen ler jag faktiskt uppgivet �t det senaste dokus�pa-rabaldret: killarna som h�nglade med "Miriam" utan att veta att hon �r en han som v�ntar p� k�nsbyte. Nu st�mmer de tevebolaget. Vi m�nniskor �r verkligen livr�dda f�r att halka utanf�r g�ngse ramar, och det �tl�je som kan f�lja.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck