kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-11-03 - Overload

Aaaah. Gah! Gnhhhhhhhhhhhgh.

Rastl�s. �ngest. Jag har f�r mycket att g�ra och det kryper i kroppen. Jag borde kasta mig rakt in i alltihop men ist�llet �gnar jag mig �t att bara riktigt k�nna frustrationen.

Och vad h�nder n�r jag tycker att jag redan har ont om tid? Jo, personen som ska ge instruktioner kom tv� timmar f�r sent till m�tet och var helt of�rberedd, och m�ste d�rf�r boka in ett extra m�te med oss p� eftermiddagen och sen satt jag i telefonk� i en halvtimme bara f�r att sedan bli bortkopplad - TV� g�nger!, och m�nniskan som skulle h�ra av sig om en kontaktperson har g�tt under jorden, och datorn har h�ngt sig flera g�nger.

Ynk.

Om jag bara tog itu med det jag ska g�ra!!!

Men nej, f�rst ska jag ha �ngest i flera timmar.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck