kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-10-31 - Socker och SJ

Mamma l�ste i dagboken h�romdan att jag var ledsen och n�r jag kom hem h�ngde det en p�se nonstop p� handtaget. Gullemamma. :-)

Sedan proppade jag helt utan sj�lvbevarelsedrift i mig en lussekatt, en halv Twix och st�rre delen av nonstopp�sen. Tv� hekto socker, fett och raffinerat vetemj�l. *burp* L�tt illam�ende ins�g jag sedan vad det f�rmodligen skulle g�ra med mitt blodsocker och den d�r infektionen som lurar i kroppen. Dags att komma p� det d�.

I kv�ll har jag bokat om v�ra liggvagnsbiljetter till sittvagnsbiljetter orsakande sju timmar v�ntan p� Arlanda. Och varf�r d�? Jo, f�r att incheckningen till Azorerna st�nger 6:05 och v�rt t�g ska komma in 5:25 - s� d� kan man v�l ge sig f*n p� att det blir f�rseningar. Ist�llet kommer vi nu till Arlanda 22:15 och har en l������ng natt framf�r oss till kl 5 n�r incheckningen �ppnar. Sucka. Och sucka igen. Men jag �r en fegis, v�gar inte riskera den hett efterl�ngtade platsen i solen.

... och om 5:25-t�get kommer in i tid ska jag strypa lokf�raren. Hur op�litliga f�r de vara? ;-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck