kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-10-24 - L�tt sjukligt

Jag tror att Scoobys nya hem fick godk�nt av fr�ken inspekt�rskan *pust* :-)

Jag syr tjocka sittdynor till stolarna i Projektet. Vi ska dit p� s�ndag och rita av en v�ning till, och nu t�nker jag inte frysa rumpan av mig igen under fikat. Basta. Extra viktigt nu n�r jag k�nner att det ligger n�gra illbattingar p� lur i kroppen. De tror att de �r om�rkliga men jag k�nner dem i bih�lorna, nacken och br�stet.

B har feber och ont i magen, vilket bekymrar mig lite eftersom han n�stan aldrig �r sjuk, p� sin h�jd blir han f�rkyld en g�ng om �r. Fast d� �r han i och f�r sig lika sjuk som f�rkylda karlar brukar vara. ;-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck