kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-10-16 - Inget att s�ga

L�mnade datorn p� kontoret i g�r kv�ll. Historien upprepar sig: in i vardagsrummet f�r att kolla eposten - nejvisstja, ingen dator. Inte bara en utan flera g�nger.

Hur sv�rt kan det vara? Ska man ringa anonyma datorberoende eller vad?

Jag har kryat p� mig efter husbes�ket, det blev ingen f�rkylning.

Nu r�knar jag veckor och dagar tills vi ska �ka. Vad�, till Azooooorerna s� klart?! Kan det ha f�rbig�tt n�gon? Jag har ju bara tjatat om det tretti�tta g�nger eller s�. 23 dagar tills vi �ntrar t�get. Eller 24 om man r�knar i dag ocks�. Tre veckor. Ahhhh����hhmmm. Sucka.

Nja, jag m�ste v�l g�ra n�n nytta nu d�. Lunchen �r snart slut och jag har inte ens �tit.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck