kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-10-10 - S�dan matte...

I dag har vi utr�ttat �renden, bland annat l�mnat in min mobiltelefon p� service f�r tredje g�ngen. Detta b�rjade i slutet av augusti. Verkar bli en l�ngdragen historia.

Som alltid n�r vi varit i industriomr�det g�r vi Lillsj�n runt. Det �r en h�rlig promenad d�r Scooby kan titta p� ekorrar, massor av olika f�glar, joggare, cyklister, barn, pension�rer och f�rst�s hund�gare. Eller, som vanligast, bli st�ende med nosen i en tuva en evighet. Ofta reagerar jag inte ens �ver det, jag bara st�r d�r och v�ntar p� att han ska bli klar. Ibland gl�mmer Scooby att det var han som stannade, och v�ntar t�lmodigt p� att jag ska b�rja g� igen. S� st�r vi d�r bredvid varandra, mitt i skogen, spanande ut i det o�ndliga med tankarna p� annat h�ll. Det m�ste se r�tt kul ut.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck