kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-10-07 - Tio tigrars styrka

Har nyss kommit hem efter att ha h�llit kv�llskurs. Jag var sen dit och kopierade fortfarande papper n�r vi egentligen skulle b�rja, en av deltagarna slevade vilt i sig micromat, h�lften saknades och nyckeln till lokalen som vi skulle vara i hade inte blivit uth�mtad. Men det blev kalasbra diskussioner och utv�rderingen var str�lande. S�rskilt kommenterades en �vning som jag b�var lite f�r att l�gga ut, men som n�r den g�r hem blir v�ldigt uppskattad.

Vad�, verkar jag lite adrenalinstinn fortfarande? Jo, jag skulle nog kunna rensa ett f�rr�d eller arton. Just nu �r jag oslagbar.

Den h�r h�sten har jag f�resatt mig att inte l�ta saker i mitt yrkesm�ssiga och ut�tagerande liv klumpa ihop sig och ligga p� h�g f�r l�nge, eftersom det ofelbart g�r mig paralyserad, handlingsf�rlamad, utmattad och rabiat sj�lvkritisk. Jag har misslyckats i n�got enstaka fall, men just nu �r jag i fas. Alla viktiga deadlines �r klarade, n�gra med minsta m�jliga marginal men dock. I morgon kan jag d�rf�r kosta p� mig att ta ledigt halva dagen och leka med en kompis. S� snart jag skrivit klart anbudet till en stor uppdragsgivare. M�nga dokument �r det att fylla i.

Jamen det �r ju s� sk�nt. Jag m�r bra och jag kan k�nna mig ledig utan n�gra d�liga samveten. Ljuvligt! Eh, och s� �r jag som sagt fortfarande lite speedad �ver kv�llens ovationer. :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck