kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-10-02 - Nattarbete

I natt jobbade jag, eftersom det var br�ttom med en hel massa saker p� samma g�ng - s� br�ttom att jag bara sov en dryg timme i morse mellan g�rdagens och dagens arbetspass. D� blir det som det blir "dagen efter". Gl�mde mobiltelefonen tv� g�nger n�r jag gick ut (gissa om den hade ringt d�?). F�rlade den b�rbara tre g�nger och fick s�ka den med anropsfunktionen p� basstationen. Kom inte ih�g var jag lagt kameran och v�nde upp och ner p� halva kontoret. Fick �ndra html-koden p� en hemsida sjutton g�nger innan den blev r�tt... Jagade runt i bil efter en servicekille som gl�mt vad vi kommit �verens om. H�h�jaja. Men allt det krisartade �r l�st.

Nu ska jag duscha och st�da. I kv�ll ska jag h�mta och f�rvara tv� kids efter cirkusskola tills deras f�r�ldrar kommer fr�n teatern. *gulp* Men det ska v�l g� bra, jag har k�pt popcorn och tvingat B att rigga tv-spelet i vardagsrummet. F�rhoppningsvis somnar jag inte d� som en dreglande tant i soffh�rnet.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck