kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-09-18 - Brevsk�rd

I morse fick jag 156 mejl. Nog f�r att jag brukar f� ganska m�nga under en dag men inte s� m�nga p� morgonen redan, eftersom jag t�mmer mejll�dan flera g�nger �ven sent p� kv�llen. Det visade sig att n�gon hackat en mejllista som jag �r med i, och hj�rnl�sa amerikaner f�rv�rrade skadan genom att skicka otroligt of�rsk�mda svar som distribuerades till alla. Hur kan man skriva s�nt till folk man inte k�nner?!! *moraliskt uppr�rd i Svedala*

�hh, jag skyndar mig att korrigera det d�r f�r jag kan absolut inte t�nka mig att skicka s�nt spr�k till folk jag k�nner heller. Tvi tvi tvi! *g�r avv�rjande gester med armarna*

Det jobbiga med st�rtfloder av skr�p �r att man m�ste sortera dem noga s� att inte den "riktiga" posten �ker med ner i sopkorgen.

I posten l�g ocks� denna lilla lapp. Jag har sett den p� n�tet p� flera st�llen, men tycker den �r intressant s� h�r f�r ni ocks� se, ifall ni missat den:

Eilngt en une�rnskding p� ett engskelt uivtnierset s� seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrn�vea i ett ord st�r i, det enda som �r vtikigt �r att fs�tra och ssita bavstoken s�tr p� rt�t patls. Rseetn kan st� hlelur om blluer och man kan �dn� ls�a tetxen uatn porbelm. Dttea broer p� att vi itne le�sr vjrae bkosatv f�r sig, uatn odern som hlehet.

Vda sg�er ni om dttea!? :)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck