kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-09-04 - Mitt i

Det dr�jer ett tag till. Jag har nycklarna och h�lften av papperen �r skrivna. F�rs�kringen blev klar i dag och killen sa l�ngtansfullt: "Ja, det �r ett s�nt d�r projekt som man sj�lv dr�mmer om att hitta".

F�r tillf�llet har jag �gren �ver alla extra utgifter som hopar sig den h�r m�naden. Veterin�rr�kningen f�rst�s, service p� mobiltelefonen, st�mpelavgifter, premier p� nya f�rs�kringar... hela min reserv �r snart intecknad, och helst ska jag ha fickpengar kvar till Azorerna ocks�.

Samtidigt s�rplar Sierran i sig kylarvatten och olja med f�rf�rande aptit, missljudet i bakaxeln har blivit h�gre och emellan�t �r det glappkontakt i v�nster blinkers. Hoppas bilkraken h�nger med ett tag till.

I helgen ska jag k�ra flyttlass �t b�de K och papsen.

Det �r mycket nu, men det k�nns bra: jag �r fortfarande i takt med jobbet och har hittills lyckats prioritera det som �r viktigt. Om tv� veckor kommer f�rhoppningsvis en lite lugnare period.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck