kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-09-01 - Veterin�rr�kningen, gulp

"Du fick lite rabatt", sa veterin�ren med ett snett leende och l�mnade �ver f�rr�ttningsunderlagen. 3600 kronor s� h�r l�ngt, inklusive recepten som vi l�ste ut p� apoteket. B�rkassen full av s�rv�rdsgrejer kommer p� r�kningen f�r �terbes�ket som vi ska g�ra p� torsdag eller fredag. Men jycken �r pigg och glad, och det �r huvudsaken.

Han har stiliga gr�na "byxor" av elastisk klisterbinda p� sig f�r att h�lla bandaget p� plats, och det blir varmt och kliigt d�runder. KLIA MIG KLIA MIG KLIA MIG! beordrar han desperat och s�tter rumpan i kn�et p� alla han tr�ffar.

Tabletterna har han f�tt inbakade i sm�r (f�r kladdigt), tonfiskflingor (lite f�r os�ker konsistens, det k�nns som om "godbiten" ska trilla is�r) och falukorv (b�st hittills). Han vet att jag stoppar i piller men sv�ljer dem sn�llt. I morgon ska jag l�gga om s�ret sj�lv f�r f�rsta g�ngen. Mamma f�r hantlanga.

I morgon ska jag ocks� skriva kontrakt p� tidigare antydda projekt. Sen v�gar jag kanske skvallra lite.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck