kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-08-27 - Post�ppning

Vilken postdag! �verst i h�gen l�g biljetterna till Azorerna, med solgula bagageetiketter att skriva namn p� och klistra p� v�skan. *dr�mmer mig bort* D�runder fanns avin p� paketet fr�n Adlibris och en avi om ett stort brev(?). Och mer d�; nyaste numret av Allt om fritidshus _och_ en nyhetskatalog fr�n Ikea. Lunchlektyr f�r flera dagar fram�t.

Det stora brevet visade sig vara en vinst fr�n Miljonlotteriet, en h�ftpistol, �kta Black & Decker. Den ska f�rhoppningsvis h�lla b�ttre �n mina tidigare som jag lyckats k�ra slut p�. B s�g som sin husfaderliga plikt att genast packa upp och provk�ra den p� en masonitbit. Fungerar, �n s� l�nge i alla fall

Ja, och s� inneh�llet i bokpaketet p� det. Ett album med Nemi, tv� b�cker om lappteknik, Prismas stora s�mnadslexikon (harremindag vad m�nga lappm�nster och broders�mmar det finns i v�rlden!), ytterligare en bok av mediet Sylvia Brown, Marian Keyes k�serisamling, en bok om stenslipning som mamma ska f� och humorpillret "Gud som haver barnen k�r, har du n�gon ull". Jag tror jag d�nar. :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck