kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-08-21 - Fortfarande p� skisstadiet

�sch d�. Jag hinner inte f� mitt paket fr�n Adlibris f�re helgen. Har nyss kollat godsnumret och det ligger fortfarande kvar i Stockholm.

Jag hade hoppats f� lite goda id�er till mammas v�ggt�cke. Hon har �nskat sig ett s�dant i gult, rosa och gr�nt med applikationer av n�got slag. Jag har hittat ett havregulbeigef�rgat tyg som jag tror blir bra som stomme. Just nu lutar det �t att det blir en blomster�ng med lappinramning - men det hinner v�l �ndras m�nga g�nger.

H�romkv�llen gjorde jag en lista �ver allt som jag skulle vilja �tg�rda h�r hemma, och den blev tv� sidor l�ng. Somligt �r ganska enkelt och g�r att g�ra med grejer jag redan har, annat inneb�r stora ingrepp och mycket pengar. Man kan tycka att jag borde b�rja med sm�sakerna p� en g�ng. G�r jag det? Nej.

Men r�tt som det �r, n�r alla inklusive jag sj�lv har gett upp hoppet, s� blixtrar jag pl�tsligt till och g�r n�t som jag l�nge t�nkt och bra brukar det bli d�. Man vet aldrig. Det skulle kunna h�nda igen.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck