kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-08-13 - Instant Prayer Live

Kolla vad som trillade in p� min hallmatta f�r en timme sedan. �r det s� enkelt, man skriver vad man �nskar och blir expedierad p� mindre �n tolv timmar? Bruce den allsm�ktiges Instant Prayer i skarp version, eller va?

Fast det funkade ju inte med mina tre miljoner. Jag kanske inte gjorde p� r�tt s�tt.

Jag vill VERKLIGEN vinna tre miljoner, JAG vill verkligen vinna tre miljoner. Jag vill verkligen VINNA tre miljoner. Jag vill verkligen vinna TRE miljoner, jag vill verkligen vinna tre MILJONER. Var �r mina tre miljoner? Kronor, that is. Fast det g�r bra med euro ocks�, i det h�r enda undantagsfallet. Lyssnar ni, miljonlotteriet?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck