kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-08-04 - Mer f�rs�ljning

Jag har lagt in en massa nytt p� v�r loppissida http://saljes.just.nu. Har ni alltid l�ngtat efter en tennkniv fr�n Norge eller ett �kta �lghorn att koka trolldryck p� s� har ni chansen att f� tag i det nu.

Jag �r tillbaka i stan och ska b�rja jobba igen, lite sm�tt, om .. ah, �tta timmar. S�songen drar egentligen ig�ng f�rst i slutet av augusti men jag har n�gra surdegar som legat �ver sommaren att mjukstarta med.

En bra sak med att mamma s�lt l�genheten �r att hon nu k�nner sig s� stadd vid kassa att jag kan lura iv�g henne till Azorerna. I �r ska det bli av, basta. En vecka i oktober, tror jag.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck