kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-07-04 - Semesterk�nning

Jag ska packa saker och husdjur och �ka till landet, men alldeles just nu blev jag enormt i behov av en tupplur. Jag kan knappt h�lla �gonen �ppna *g�����sp*

Kameran och datorn ska f�lja med. Jag har t�nkt l�gga ut inventeringen av till salu-grejerna p� webben, och n�sta vecka har mamma annons ute p� �vernattningsl�genheten, s� den ska v�l ocks� fotas och l�ggas ut. Det borde jag g�ra nu medan solen skiner. Jag har extranyckeln i byr�l�dan.

Fast jag vill ju ta en tupplur...

I packningen stoppar jag ocks� ner en karta �ver min sj�tomt. Med det j�ttel�nga m�ttbandet (50 meter) ska jag m�ta ut vinklar och vr�r och f�rs�ka g�ra en seri�s planeringsskiss. Tr�dg�rdsm�stare Johansson, jojomensan. �n s� l�nge vet jag bara att det ska vara m�nga vindlande stigar. Alla granar ska BORT! och ist�llet ska h�gg, r�nn, syren och nyponrosor f� breda ut sig.

B har semester nu, han jobbade sista dagen i dag. Tillsammans med kompisarna hade han planerat att �ka till gatufesten i Sundsvall och vara med om ZZ Top:s Sverigepremi�r, men i g�r kv�ll best�mde han sig f�r att backa ur. I dag visade det sig att de andra ocks� hade gjort det. :-)

B �mnar ist�llet inleda semestern i garaget. Patienterna har st�tt i k� en l�ngre tid.

N�, packa eller tupplura, det var fr�gan.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck