kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-07-01 - Mellanspel

Jag spelar gratis smakprov fr�n Per Gessles nya skiva "Mazarin". Den ska jag �nska mig i present av B. Jag gillar verkligen s�n h�r gl�ttig pop, men l�ten P� promenad genom stan �r bara f�r mycket. Naah-nanana. Shallalalallala! *skrockar r�tt*

Vi planerar en g�rdsr�jning p� landet. K vill k�pa g�rden av mamma och d� �r det v�l b�st att vi g�r igenom alla grejer: vad som �r mammas, pappas och mitt, och vad som ska f�lja med g�rden. Jag hotar f�r�ldrarna med stor loppis sista helgen i juli och de ser svimf�rdiga ut vid tanken. "Det �r ju bara knappt fyra veckor dit, hur ska vi hinna?" Med tanke p� att vi har elva uthus som �r till taknocken fyllda med grejer och �nnu mer undanstoppat i lillskogen och tappat ute p� �gorna s� �r oron befogad. Bland de st�rre grejerna kan n�mnas fyra traktorer, en lastbil, sju bilar, tv� sl�pvagnar, en husvagn, virke och annat byggmaterial och m�blemang till flera sm� hus, ett par kubikmeter frigolit med oklart anv�ndningsomr�de samt minst tv� sops�ckar med s�llskapsspel.

Fy vad klockan g�r fort! Redan dags att g� ut igen, och jag som inte har duschat, �tit lunch, st�dat eller n�t av det andra jag skulle g�ra.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck