kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-06-11 - En �terfallsf�rbryterska

I dag fick jag h�ra att den elaka lilla terriertanten ocks� har bitit grannf�reningens fastighetssk�tare. Det var ett rej�lt bett, fastighetssk�taren fick ta en stelkrampsspruta. Bara n�gra dagar tidigare hade han bjudit tiken p� godis.

Hur mycket jag nu �n �lskar djur och �r villig att �verse med �olyckor� s� tycker jag �nd� att det l�t ganska allvarligt. Vem eller vad blir det n�sta g�ng, ett impulsivt barn?

Vi kommer i alla fall att h�lla oss undan.

Det g�r fram�t med sitt-tr�ningen. Ibland f�r man peta lite l�tt p� rumpan och d� kan det h�nda att han trillar ihop alldeles, men �tminstone en tredjedel av g�ngerna g�r han r�tt. Snart ska vi b�rja med ligg. Jag tror att det blir enklare.

I dag har han ocks� f�tt vara ensam flera g�nger i halvtimmespass medan jag var i tv�ttstugan, och det verkar ha g�tt bra.

Sedan f�r jag s�ga att han �r en fiffig liten hund. Han har uppt�ckt att man kan dra i bordduken f�r att komma �t saker p� bordet�

Nu ska vi ut och cykla i sommarnatten.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck