kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-06-10 - Tankebabbel

Utan s�rskild inb�rdes rangordning:

  • Scooby fick vara ensam hemma f�r f�rsta g�ngen i s�ndags n�r vi gick p� bio. Det gick j�ttebra!

  • Vi s�g Matrix Reloaded. Det var mer sl�sseri och mindre tankemysko �n sist. I f�rra filmen kunde ingen sl�ss mot agenter. Nu kunde alla det. Men varf�r stanna och sl�ss, n�r man a) inte tj�nar n�got p� det och b) kan flyga iv�g?

  • Jag vill verkligen vinna tre miljoner kronor.

  • Jag har varit p� landet och f�tt en massa kliande myggbett. Ett p� h�ften �r stort som en femkrona och stoppsignalsr�tt mot mitt magnecylvita skinn, men majoriteten �r normalstora och finns p� benen och f�tterna. M�rks s�rskilt n�r man m�ste ha skor p� sig.

  • Vi har helt slut p� hush�llspapper och pappersn�sdukar, och om cirka 5 meter �r den allra sista toarullen ocks� slut. Fr�gan �r nu om jag kommer ih�g att handla mer i dag?

  • Jag vill verkligen vinna tre miljoner kronor.

  • Jag v�ntar p� ett paket med en leksak �t mig sj�lv. Hur l�nge ska man beh�va v�nta egentligen?

  • I morgon har vi m�te om bostadsr�ttsf�reningens budget f�r n�sta verksamhets�r. Vad s�ger ni om 166 kkr i avskrivningar p� byggn.inv och markanl? �r det rimligt med 3 kkr i r�nteint avr med RB (FSB)? Och vad har ni f�r funderingar kring likviditetsplaceringen? :-D

  • P� torsdag har vi m�te i studief�rbundets styrelse om bland annat ett avtal med personaln�mnden. V�gen...

  • Jag vill verkligen vinna tre miljoner kronor.

  • H�romdagen fikade vi p� Stocke Titt med n�gra av Bs kompisar och Scooby fick rusa av sig med en stor svart pudeltik. Hela hunden log lyckligt.

  • Har jag sagt att jag verkligen vill vinna tre miljoner kronor?



    � Kommentera


    � F�rra | N�sta �







  • bara ett rosa streck