kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-05-26 - Bara de slog en signal...

Jag v�ntar och v�ntar och v�ntar och v�ntar. Planet borde ha landat p� Arlanda f�r en halvtimme sedan. Snart ringer de nog..! Jag har f�tt rapporter p� sms fr�n andra sidan Nordsj�n. "Nu �r vi i Dublin." "Nu �r de incheckade!" "Nu har planet lyft!"

Ja, och s� �r det alla tullpapper som ska fyllas i, och vaccinationsintyg och kontrakt och allt. Och sen s� �r det �tta timmars bilf�rd innan de �r h�r. Vill s�ga, om inte lilla v�nnen m�r illa f�r d� kan det v�l ta ungef�r hur l�ng tid som helst.

Egentligen m�ste jag duscha och handla mj�lk men d� h�r jag ju inte om de ringer. Den risken kan jag inte ta. Nu spricker jag snart. Ring!



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck