kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-05-22 - P� l�nad ledning

Jag �r katt- och husvakt p� landet och kommer att f� l�mna bidrag till telefonr�kningen f�r hu, s� l�nge jag r�kat vara uppkopplad.

Nu m�ste jag nog ut�ka telefonr�kningen med att ringa B och h�ra hur han m�r. Han hade det tufft h�romdagen. F�rst till akuten efter att ha f�tt �gonbrynet uppsnittat av ett pallband av metall, sedan hem f�r att byta de blodiga kl�derna och s� omedelbart vidare till tandl�karen f�r att dra en visdomstand p� ena sidan och laga ett h�l p� andra. Trots att han var bed�vad och svullen p� b�da sidor, hade blod sipprande ur mungipan och ett tejpat �gonbryn f�ljde han sn�llt med mig p� �rendetur, �nda till bed�vningarna sl�ppte och han n�got bl�vit i ansiktet bad att bli hemskjutsad. Stackarn. Och jag, jag pekade ut citodontuben och for till landet.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck