kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-05-11 - Hund och trasa

Nu har jag bokat en hund! Vi ska h�mta honom 26 maj om allt g�r som planerat. Jag skulle kunna bubbla massor om detta men v�ntar tills han verkligen �r h�r. Jag v�gar inte riktigt tro det �n.

I dag har jag st�dat med mirakeltrasa f�r f�rsta g�ngen. Fantastiskt, s�ger jag. "Du l�ter som tv-shop" sa mamma n�r jag lovprisade den i alla tonarter. Nu m�ste jag k�pa ett par till. Den d�r trasan �r den b�sta st�dgrej jag skaffat sedan den lilla kl�dborsten, som �r perfekt att rykta m�bler (och om man inte hunnit det f�rstn�mnda, �ven g�ster) rena fr�n katth�r. Jojomensan.

Persiennborsten d�remot har jag aldrig anv�nt. Vem *** orkar det?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck