kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-05-01 - Under tiden

Ja, jag vet, det �r inte s� himla kul att bli p�mind om hur det �r i v�rlden.

Tro nu inte att jag t�nker kompensera er med att g�ra en skojigare notering i dag. Jag har inget kul att ber�tta. Fick p-b�ter i dag trots att jag hade h�llt 36 kronor i automaten. Jag som inte ens t�nkt ta bilen till stan.

Jag v�ntar ot�ligt p� svar p� en f�rfr�gan som jag skickat. Kopplar upp en g�ng i timmen. �nnu inget.

Ute h�r jag dova sm�llar av raketer men jag ser inga. Det har varit hyfsat lugnt f�r att vara valborg. Om det beror p� v�dret eller sm�llarf�rbudet f�r vara osagt, men husdjurs�garna �r tacksamma. F�rhoppningsvis �r det f�rre som skadat sig ocks�.

Tiddelipom.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck