kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-03-21 - Wordfiness

Nu har alla diaryland-dagb�ckerna kommit p� plats i sin nya hylla s� f�rhoppningsvis ska det inte vara s� mycket kr�ngel fram�ver.

Alldeles nyss uppt�ckte jag en ny finess i word. Fick ett dokument med en massa gula �verstrykningar i texten, och n�r man pekar p� dem med mark�ren s� ploppar det upp sm� postit-lappar med kommentarer. Praktiskt.

Jag har inte kommit iv�g till kontoret �n och klockan �r snart nio. Nu m�ste jag g�ra mig i ordning och g�.

(Det h�r skriver jag bara f�r att mitt diaryland-konto ska aktiveras och uppdateras, eftersom sidan som legat ute �r fr�n backup-en f�rra veckan. Ja, oh, det h�r �r sp�nnande va?)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck