kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-03-10 - Hittade reset-knappen

Sov alldeles f�r lite och klev upp grinig och tr�tt. Hade ingen frukost hemma. Kom inte �t eposten p� hela f�rmiddagen. Internetanslutningen tjuvkopplade ner flera g�nger. Missade tandl�kartiden! Morr!

Omstart. Gick och k�pte fika, mojade mig i fikarummet. Tog p�t�ren med mig till skrivbordet och se, nu funkar eposten igen. Jag tar det som ett omen, ett tecken p� att nu har tv�rviggeriet g�tt �ver.

S�g ni "Inf�r F�rnimmelse av mord" p� 5:an i g�r? Det handlar om medier och jag kommer att sitta klistrad vid teven p� s�ndagar kl 21. Jag hade hellre sett att 4:an gjort programserien, det skulle ge ett seri�sare intryck, men man tar vad man f�r.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck