kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-01-18 - I minne

Br�����l! Jag har tandv�rk! Egentligen �r det nog inte t�nderna det �r fel p�, utan att jag biter ihop s� h�rt n�r jag sover att t�nderna flyttar p� sig och b�rjar spr�nga i k�ken. I fjol gjorde jag det p� h�ger sida. Nu �r det p� v�nster sida. Borde jag kanske diskutera bettskena med min tandl�kare?

I g�r blev jag olycklig, av en orsak som s�kert kan vara sv�r att f�rst� f�r m�nga. Nu tassar vi in i flumomr�det igen.

F�r ett bra tag sedan st�llde jag mig i k� f�r att f� tid hos ett popul�rt medium. Jag har aldrig varit p� seans och inte hos n�n sp�dam, astrolog, medium eller klok gubbe heller, men fick f�r mig att det kunde vara kul att prova. Om inte annat f�r att kunna ha en egen uppfattning om saken.

Jag hade i stort sett gl�mt bort den d�r k�placeringen n�r jag nyligen fick tag i en bok om djurkommunikation. D�r h�vdar en person att det telepatiska s�ttet man talar med djur p� �r samma som medier anv�nder. D� kom jag ih�g, och t�nkte pl�tsligt att det enda som skulle kunna f� mig att tappa fattningen under "konsultationen" �r om mediet s�ger att "det �r en svart hund h�r". Men risken �r ju minimal. H�h�.

I b�rjan av den h�r veckan ringde mediets "sekreterare" och fr�gade n�r det passade att jag kom. Jag sa att vilket datum som helst blev bra.

S� ig�r kom den skriftliga kallelsen med posten, och jag reagerade direkt �ver datumet. Det �r exakt p� �rsdagen n�r Molle dog. En slump, visst, men av alla dagar i februari just den..?

Det var ett tag sedan jag gr�t �ver hunden senast, men nu g�r jag det igen.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck