kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-12-07 - Lur(ad) och pyntat

Min cd-spelare har �teruppst�tt fr�n de d�da. Det visade sig vara en yttepytteliten brytare p� ena kanten som hamnat ur l�ge. Den styr n�n oklar funktion som jag aldrig anv�nt.

Glad i h�gen besl�t jag mig d� f�r att inviga skivan med juls�nger och mina nya tr�dl�sa h�rlurar. Lurarna har st�tt p� laddning i flera dagar f�r att det st�r att de ska det innan man anv�nder dem. Nu visade det sig att det �r glapp i str�mkabeln till basstationen. Funkar inte. F�retaget har helgst�ngt. P� m�ndag �ker jag till Gran Canaria. D� g�r reklamationstiden ut. Grr.

F�r �vrigt har det g�tt � blivit jul i huset, lite v�l tidigt men vad�r�. Tomtebonad p� toad�rren, halmkrans p� ytterd�rren, falska julstj�rnor p� bordet, tr�stj�rna i sovrummet, ljusstake i k�ksf�nstret och en alldeles ny lysande "stj�rngardin" i f�nstret mot g�rden. Det �r en ljusslinga med sju h�ngande t�tar, en stor stj�rna i slutet av varje t�t och fyra-fem sm� p� sn�ret ovanf�r. Vr�kigt. I like it...

Jag har inte gjort klart allt som m�ste vara f�rdigt innan jag �ker, s� nu f�r jag jobba i helgen. Klantmaja.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck