kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-11-27 - Hinna, hann, hunnit

I dag har jag haft flyyyyyyt. Inget m�rkv�rdigt utr�ttat, men en hel del, och f�r en som konstant �r fem minuter sen och missar tv� saker om dan k�nns det enast�ende att en hel dag ha klarat att 1) komma i tid till alla m�ten, 2) inte gl�mma n�got viktigt och 3) f� tag i alla grejer jag skulle ha.

Hela dan har jag "kv�vt" f�rkylningen s� nu i kv�ll kommer den att nocka mig tidigt, det k�nner jag. Det blir Nya rum p� tv och s� kanske en garntomte-f�rlaga innan tandborstningen. M�jligen ska jag ocks� prova den nya laserskrivaren som jag h�mtade i dag.

I morgon ska vi skruva ihop m�bler. Skivan till Ps skrivbord var inte med, n�n hade gl�mt lasta in den. N�, vi f�r ingen telefon till kontoret f�rr�n 9 december - samma dag som jag �ker till Gran Canaria - s� �verflyttningen av verksamheten f�r g� lite i taget.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck