kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-11-23 - Gruppbokm�rkning

Jag har rationaliserat mitt dagliga surfande med hj�lp av Netscape 7 som kan bokm�rka grupper. J�ttefiffigt. Medan jag tittar p� f�rsta sidan laddas de andra sidorna automatiskt in i samma f�nster, och s� bl�ddrar jag mellan dem med tabbar. Mycket snabbare �n att �ppna flera f�nster.

Nu har jag tre grupper: dagens 1 med favvodagb�cker som uppdateras n�stan varje dag, dagens 2 med favvodagb�cker som uppdateras n�n g�ng per vecka, och "dagens goda" med the hunger site, the animal rescue site och the rainforest site.

F�rut n�r jag provade att prenumerera p� sidor (dvs f� ett meddelande n�r de blivit uppdaterade) blev datorjobben s� hattiga. Jag kan inte motst� ett "l�sa nu?"-meddelande. Otroligt produktivitetsh�mmande. Av samma sk�l har jag inte heller epostnotifiering. Den f�r ligga i fred tills jag behagar h�mta den, vilket �r ungef�r 20 g�nger om dan... :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck