kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-11-14 - Gran Canaria bokat

Nu �r den bokad, en stycke sista minuten f�r tv�. Jo, jag lyckades till sist tjata �t mig ett s�llskap. Det blir Gran Canaria p� m�ndag 9 december, direktflyg fr�n Fr�s�n med Ving. F�rsta g�ngen jag slipper tjorva med anslutningar och l�ngtidsparkering.

Just nu �r det +27 grader och uppeh�ll p� Gran Canaria, kan jag meddela.

Bokade och betalade via Internet och tycker att det gick smidigt, fast jag saknar m�jligheten att best�lla vegetarisk mat i samband med bokningen. Det f�r man g�ra i efterskott via epost. En kul sak med Ving �r att de visar "avdragen sistaminutenrabatt" i bekr�ftelsen. Enligt detta sparade vi tillsammans 25.458 kr. Finns det verkligen folk som betalar n�stan 15.000 kr f�r en vecka p� Gran Canaria?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck