kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-10-21 - P� v�g till BegMa

� hej vad tiden g�r! Jag kollade n�gra n�tdagb�cker som jag brukar l�sa och helt pl�tsligt har en timme f�rsvunnit.

Nu m�ste jag skynda mig; jag ska h�mta K p� stan f�r vidare f�rd till BegMa, firman som s�ljer �teranv�nt byggmaterial. Inte f�r att vi ska ha n�t s�rskilt men jag har inte varit dit sedan de flyttade. M�jligen kanske jag fyndar n�got till mina projekt.

I takt med att digitalkamerorna blir vanligare ploppar det upp dagens bild-l�nkar lite h�r och var. V�ldigt trevligt. Jag som haft digitalkamera i tre �r har fortfarande inte lagt ut n�gra bilder.

H�pp, nu gick p�minnelselarmet. Dags att �ka.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck