kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-10-13 - F�raning

�n har inte l�nnen f�llt sina blad, �n blommar pens�erna tappert vid husgrunden. Men vinden viskar om vinter, och det �r sn� i det l�tta regnet.

Jag gjorde en webbplats �t en v�n i fredags: sex grundsidor, dagbok, g�stbok, bes�ksr�knare och en enklare adress. Det tog �tta timmar och blev riktigt stiligt om jag f�r s�ga det sj�lv. Sen tittade jag p� min egen och suckade. Bagarens barn f�r �ta gammalt br�d och skomakarens ungar g�r i trasiga skor.

Nej, n�r det g�ller mina egna sidor har jag ingen inspiration. Nu har jag i alla fall st�dat bort f�rgen som jag retat mig p�. Alltid n�got.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck